Počasí v Evropě
Zalednění Arktidy
Sluneční aktivita
Dnes je 11. 03. 2010, svátek má Anděla citát pro dnešní den: Člověk může uniknout všemu, jenom ne sobě samému.
  Hlavní menu
  Rubriky
  Anketa
Kdo podle vás vytváří obrazce v obilí? Jsou to mimozemštané?


Celkový počet hlasů: 307
  Čtenář
  Odkazy a aktuality
Místo pro Vaše tipy a odkazy na články, aktuality, apod.


  Zajímavé stránky
  Ikona webu
  Návštěvy - TOPlist
Nejvíce diskutované články
(za poslední 2 měsíce)




Poslední příspěvky v diskusi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: druh
Pardal (2010-03-11 16:32:55)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
http://www.osel.cz/index.php?clanek=4021- tajemné zemské jádro ano, ale základní vliv na zemětřesení mají pohyby zemské kůry , což jsou desítky km loubky.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3809 - předpověď zemětřesení -jde o příznaky několik hodin před zemětřesením, počet zemětřesení je asi 137 krát za rok a dobu několika let se podle mého názoru neodvažuje předpovídat nikdo
“Zjistili jsme, že tato odchylka se objevila v čase největší místní události - zemětřesení třetího stupně - a co je důležité, začala více než 10 hodin před vlastní událostí. Podobně byl zachycen i druhý signál, předcházející zemětřesení o celé dvě hodiny.
Tyto preseismické změny odpovídaly výsledkům laboratorních pokusů, které poukazují na předzvěsti zemětřesení, zejména na přibývání hustoty mikroskopických prasklin, které předcházely vzniku zemětřesení,”

Re: Díky za dobrý článek
Argo (2010-03-11 12:33:12)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
.....čau, nazdar, už to frčíííí, běží, nikdo to už nezastaví......

Díky za dobrý článek
Erik N. (2010-03-11 12:17:01)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Díky za dobrý a povzbudivý článek plný zajímavých fakt.
Energeticky vnímám a cítím radikální změny právě tento rok!
Když si to vezmeme číselně, tak rok 2010 lze rozložit na 2 důležitá čísla:

Číslo 20 = soud, obnovení karmických záležitostí, energetický návrat situace do r. 1938, kdy došlo k násilnému vypálení meridiánů u Abdrušina (řízeno Luciferem). Tím se zbořily meridiány na celé planetě. Nyní intenzivně probíhají energetické transformace pro obnovení toků energií v meridiánech planety.

Číslo 10 = karmické kolo v individuálním vývoji jedince. Každý rozhodne sám o tom, jak se jeho karmické kolo otočí - zda vpřed či vzad.

Rok 2008 a 2009 - reinkarnace předních Luciferovců včetně samotné bytosti, která se kdysi dávno pojmenovala Lucifer a samozvaně se prohlásila za vládce toho vesmíru. Tito přední Luciferovci byli záměrně "spoutáni" ve fyzických tělech, aby dál neblokovali energetické transformace pro zhroucení nesmyslného světa lidské (luciferské) eiluze.

Nechybí ani reinkarnace důležitých řídících bytostí pro nápravu vesmíru včetně jednoho z hlavních Dárců života (jejich hlavní inkarnační období spadá do let 1965 až 1974). A je zde samozřejmě zreinkarnována i spousta dalších bytostí, skrz ně se v období posledního dění budou moci zmanifestovat hlavní živelné a rozkladné síly a je zde zpátky také onen "Abdrušin" (tentokrát v ženské reinkarnaci) - správně původní ochránce a patron tohoto vesmíru. Vítejte zpátky, milí přátelé!


Re:
Pardal (2010-03-11 12:12:14)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Pane Lubko,
naprosto souhlasím, jsem rád, že tady někdo diskutuje o faktech. Obsah 1,68% železa ve vzduchu to je snad písečná bouře nebo spíš zemská kůra (V zemské kůře činí průměrný obsah železa 4,7 – 6,2 %) v trojnásobném nebo čtyřnásobném množství vzduchu. 1,68% je nedýchatelné a technicky neproveditelné množství ani ve spalinách z vysoké pece.

Mír v lidském srdci
Soma (2010-03-11 07:42:31)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Článek: Mír v lidském srdci
Zobrazit diskusní příspěvky: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Zdravím Pavla a děkuji moc, hezký den přeji Soma

Re: Mám indigáčka doma
Zdenek (2010-03-11 07:30:01)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Článek: Jak poznáme indigové dítě...
Zobrazit diskusní příspěvky: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Ano, Miško, navíc, s odstupem času k přítomnosti se indigové děti stále více prosazují nejen názory, ale již i činy na veřejnosti...
A obecně vzato, líbí se i názor, který zde již několikrát zazněl - s pochopením bysme měli přistupovat ke všem dětem bez rozdílu, jsou totiž našimi zrcadly...Ano, ano, je to ovšem i mnohdy velmi složité...:-)

"Analýza" z Phoenixu
Lubko (2010-03-10 23:22:41)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Pane Krejčí ve Vašem článku uvádíte analýzu z Phoenixu jako de facto jediný exaktní důkaz chemtrails. Shodou okolností jsem se touto analýzou zabýval v rámci diskuse o chemtrails na astrolabu.cz. Ovšem poté co jsem se podrobně seznámil se samotnou analýzou (originální odkaz např. zde http://www.rense.com/general82/chemit.htm) a s původním laboratorním protokolem z analýzy (zde http://www.rense.com/general82/chemm.htm ) si dovolím tvrdit, že se jednak o žádný důkaz chemtrails nejedná a za druhé, že autor grafů, které jste uveřejnil se dopustil značného významového posunutí výsledků analýzy.

Takže pokud si to všecho prostudujete pořádně nejprve zjistíte, že v uváděných výsledcích z Phoenixu vůbec není uvedeno k čemu se vztahují. To je značně podstatné pro iterpretaci výsledků, neboť cituji:

"Přestože je ppm z fyzikálního hlediska bezrozměrné, zvláště pokud jde o koncentrace, je třeba jasně rozlišovat kontext, ve kterém je použit. Pokud se hovoří o poměru objemů, hmotností nebo počtu atomů mohou (ale spíše nemusejí) vycházet stejná čísla." konec citátu, dále viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Parts_per_million.

Podle kontextu lze dovodit, že byl analyzován filtr, kterým byl 224 hodin (28 dní po 2x4 hodinách) prosáván venkovní vzduch. Bohužel chybí dosti podstatný údaj o průtoku vzduchu tím filtrem. Takže nelze ani odhadnout z kolika m3 vzduchu ten prach pochází. Takové výsledky se pak ale nedají porovnávat s limity cizorodých látek, které platí pro ovzduší a které jsou vždy vztaženy k nějakému jednotkovému množství vzduchu. Uvedu příklad - je to jako kdybyste přinesl pytlík zlatého prachu a tvrdil jak je ta Otava zlatonosná a už zamlčel, že jste kvůli tomu musel měsíce rýžovat a prosít tisíce tun písku.

Navíc ke každému takovému limitu toxicity existuje i závazná metoda, jak se daná hodnota má měřit. Pokud byla měřena jinou metodou je potřeba doložit, že tato metoda poskytuje stejné výsledky, jako ta referenční, jinak se výsledky nedají porovnat. A navíc každá škodlivina má tuto metodu většinou odlišnou. Zde evidentně byl použit jeden postup pro vše a přesto je to porovnáváno s hodnotami uváděnými jako MCL, aniž by byl uveden význam těchto limitů, k čemu se vztahují a měřící metody pro ně. Použitým termínem MCL se ješte budu zabývat.

Dále chybí slepý pokus, aneb jaké hodnoty dává analýza čistého filtru. Mohl být totiž kontaminován a pak se musí výsledky zkorigovat. O případné korekci není ani zmínka.

Místo měření bylo utajeno. Další otazník. Pochopitelně, že budou podstatné rozdíly ve výsledcích pokud budeme měřit na louce uprostřed hlubokého lesa, na balkóně nad rušnou křižovatkou či v areálu kovohutí.

Takže jsme se dozvěděli jen to, co vše lze nalézt v prachu a aerosolech přítomných ve neznámém množství vzduchu + v materiálu filtru kdesi v Phoenixu. Ale to nám bez dodadečných hypotéz a konstrukcí o provedeném měření vůbec nic neříká o případných chemtrails.

Pravděpodobnost, že autor naměřené hodnoty přepočítal na nějakou jednotku nebo částice vzduchu je nepatrná, neboť se podívejte na poslední třetí graf a výsledek pro železo - číslo 16.800 ppm znamená ve váhových procentech 1,68% (pokud je výsledek v ppmw, tedy vztažený na váhu) nebo 2,28% (pokud je výsledek v ppma, tedy vztažený na částice)... (Takový obsah železa v jednoce objemu vzduchu by pouze objasnil proč místo měření autor pečlivě tají - neboť právě teď tam staví výnosný železný důl:))) To železo mimochodem jasně značí, že něco není v pořádku - je ho mnohem víc než hliníku - a ticho po pěšině. Když tvrdíte že hliník je z "práškování" odkud se v tom vzduchu vzalo železo??

Teď se podívejme na tu originální analýzu. Pokud si ji dobře přečtete, vidíte jedno: autor vzorku si neodpustil podstatné významové posunutí analýzy! Všiměte si 3 sloupce v originální laboratorní analýze (http://www.rense.com/general82/chemm.htm). Je označen jako PQL, která značí "Practical quantitation limits" tedy v podstatě detekční limit pro danou metodu vyhodnocení. Ve vyhodnocení měření (http://www.rense.com/general82/chemit.htm) však autor tyto hodnoty vynesl do svých grafů a hodnoty PQL už uvádí jako MCL, což je zkratka kterou v textu interpretuje jako "Maximum containment level" (??) a v obrázcích už přímo jako "Toxic limit" !! Tuto falešnou iterpretaci pak přebíráte i vy.

A odvozujete, kolikrát že obsah toho či onoho prvku překročil "toxický limit". Jenže tak se to pochopitelně interpretovat nedá! Ta hodnota není žádným toxickým limitem, ale jen detekčním limitem, což jsou naprosto rozdílné významy.

A přitom sama laboratoř uvádí (v protokolu vpravo dole kursívou): "This analytical report must be reproduced in its entirely". O důvodech proč to autor nedodržel a ještě ve své interpretaci udělal z detekčního limitu významově jiný "limit toxicity", nechť si každý udělá obrázek sám..

Takže z té analýzy nelze bez dalších doplňujících údajů vyvodit žádné závěry o případných chemtrails natož ji používat jako důkaz chemtrails.


Děkuji
Martin Kulhaj (2010-03-10 22:15:48)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Článek: Mír v lidském srdci
Zobrazit diskusní příspěvky: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Děkuji autorovi článku Mír v srdci lidském. *
Jako poděkování jeden odkaz i pro další poutníky cestou života .+ V rubrice knihy , je i "mé" zrnko k poznání,slova zapsaná. http://www.spisyksebepoznani.wz.cz/ Srdečně zdraví MK.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: druhé Sl
Jaroslav Krejčí (2010-03-10 20:25:21)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Děkuji vám za odkaz. Jen ten přístup mi přijde poněkud k zamyšlení - neví se, jak to lépe vysvětlit, tak je to prostě jen shoda okolností...

„Mezi smrtícími zemětřeseními, která udeřila na Haiti, v Chile či v Turecku, není žádná přímá souvislost,“ prohlásil v internetové debatě nizozemský seizmolog Bernard Doft. „Probíhaly v takové vzdálenosti od sebe, že není možné, aby jedno vyvolalo další z nich,“ dodal.

Asi ano, ale jen v případě, že původ těchto zemětřesení není v zemském jádru (které určuje magnetické pole a které slábne). To pak ty zemětřesení opravdu mohou vznikat zcela nezávisle na sobě po celém světě a konzervativním vědcům, kteří se "nedívají" dostatečně hluboko pod nohy, to pak může připadat prostě jako menší shoda okolností. Vědci by nám měli spíše konkretizovat, proč se toho děje tolik - tj. proč se třese tolik litosférických desek v podstatě současně.

Jakápak shoda okolností?! Každé zemětřesení je reakcí na nějakou akci, takže těch akcí, které vyvolávají zemětřesení, nám tedy prostě přibývá.

„Právě proto působí letošek tak trochu rušivě. Ale to se nejspíš během roku srovná,“ tvrdí Bernard Doft.

Ono se to "nejspíš" srovná. :-) Já bych řekl, že to bude přesně naopak... Mno, uvidíme...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: druhé Slunce
Pardal (2010-03-10 18:18:45)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Zemětřesení a jeho četnost s trochou vědy a raději to dám bez komentáře
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=058&r=ze_svetaa&idc=1348414

Mír v jistotě
yaga (2010-03-10 13:39:21)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Článek: Mír v lidském srdci
Zobrazit diskusní příspěvky: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Zdravím Vás, Pavle
a děkuji za tento článek, na kterém bych neměnila jedinou větu, jednoduché, krásně napsané a srozumitelné poselství, které vystihuje přesně to, co je důležité, jak to cítím já.

nihilismus
?karel (2010-03-10 11:21:59)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Vše je hodně zjednodušené. U autora je patrná neznalost ekonomických zákonů,viz pasáže o potištěných papírcích a pod. Osobně bych souhlasil asi jen s desetinou jeho názoru a jeho bych zařadil někam k anarchystům.

Re: Re: Fakt
Robert (2010-03-09 23:52:43)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Vážená Evo,
k čemu všemu musí dojít ve vnitřním přesvědčení a zkvalitnění každého jedince tak v tom máte určitě pravdu! Ale jak sjednotit myšlení všech jedinců, jak je k tomu vychovat, aby se vaše myšlenky a přání stali skutkem, když ještě i v dnešní době, kdy zejména civilizace/národy severní polokoule jsou již dostatečněvzdělaní a měli by být i inteligentní a moudří, tak přesto se nemohou domluvit hledat společná řešení výhodná pro každého člivěka, který se na této planetě narodil a narodí?? Proč má navrch sobectví, kriminalita, hromadění majetku, pokrytectví osobní, ekonomické i politické (viz v dnešním portálu Den solidarity s Tibetem!), antimorálka a neschopnost se domluvit a komunikovat spolu?? A to navíc za situace, kdy již dlouhodobě existuje OSN, kde by se takovéto společné problémy daly řešit na potřebné úrovni! Jakýsi jeden vůdce to nespraví, to je naprostá naivita a hloiupost. Všichni pouze "kecáme", a to na celém šírém světě, ale to k ničemu nevede, co článek/komentář, to jiný názor bez analytických schopností myšlenky pouze do úrovně vlastních představ, zkušeností a schopností každého jedince. A tohle nemá šanci nikdo sjednotit, prostě dát tomu řád a ne chaos!! Takže nashle v lépe připraveném světě.


rek (2010-03-09 18:33:45)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Měl jsem připravenou dlouhou reakci, ale smazal jsem to... Ten článek mi dnes zasadil (aspoň doufám) poslední ránu... Tak díky. Už aby byl zase den ;o)



***
Martin Kulhaj (2010-03-08 14:47:18)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Děkuji Pavlovi za hezký článeček , i "nakopnutí" na hezká videjka chi před chvilkou jsem je zkoukl poprvé, :-)) videa+knihy+články a jiné+jiná umění se píší,tvoří.. ; ale není nad osobní zkušenost že ?

S článkem i nadpisem polemizovati nehodlám,snad jen něco málo co se ke mne dostalo v jednom snu,, a bylo to vůbec sen? chi chi ....

ve zkratce:: zapsal jsem si to dne 28.8.2009 v 7.37 ráno:

"Bůh po nikom nechce abychom někomu,něčemu slepě věřili-Bůh radí,abychom každý k poznání došli sami"=Víra.
+Smích?Přejde!/Smích?Přijde! :-) <3 *

Zdraví Martin K.





Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Vláďa (2010-03-08 14:22:59)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
a já Ti děkuji za Alifatické uhlovodíky pro Libora (to záhy pochopíš) a ještě jednou nezapomeň, dnes jsou to přesně 3 G tj. Garges-les-Gonesse Gabriel - A, či-li "jeho" prostor. Jestliže píšu někdy v takovémto pořadí cokoliv, sleduji tím to, co se po mne žádá, aby jsme si rozuměli "pro příště" prodlouženého Longra s Texasu představovat nemusím, tudíž ... nikomu to není srozumitelné, než se ta kola s informacemi "sejdou" na stejném místě a stejném čase. V tom je ten princip, jelikož kdyby existovala možnost "to změnit", někým kdo se na tom "nemá podílet" viz. událost V - za tím účelem "vytvořeném chrámu", mohl by mnohé pokazit. Proto opravdu je nutné mít hlavu neustále otevřenou a být pohotovým vzhledem k ostatním účastníkům. Je to povinné :-) ahoj.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Soma (2010-03-08 14:11:45)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Vláďo, děkuji moc za Januse a za VŠE.
Přeji Ti vše čisté Soma, žádní unavovači.
Soma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Vláďa (2010-03-08 13:58:00)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Janus /wikipedie/ ... v době přechodu z barbarství do civilizované kultury, přechodu "vesnice" do měst, nebo přechodu mládí do dospělosti!
O "vesničkách" v duchovním smyslu jsem už psal.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Vláďa (2010-03-08 13:50:51)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
No a to je ten průšvih ... jak to máš psát a co máš psát :-). To by jsme se za chvíli dostali do Guinessovky rekordů v poroučení. Vždyť to se právě neustále řeší. Napíšeš ... přečteš ... a zasměješ se a nebo taky ne. O tom to je, či-li Zrychlená T. je přesně o tom, že děláš, zkoušíš, hledáš a buďto nacházíš a nebo taky ne. Občas i přes ruce a nebo ještě hůř, důležité je to, že je to bohužel jaksi rychlejší než jindy v běžném životě "před oslovením". Hledající, který si myslí že "ví více", může být kritickým pozorovatelem a mentorem ostatních a to tak dlouho, dokud ho nepošlou do háječka na čekanou, kdy sami za nějaký čas zjistí, že měl pravdu, ale zase jenom do té doby, než ho někdo "lepší" přeskočí. A tak to jede furt dál a dál, až Ti dojde jedna důležitá okolnost. Ten kdo investoval do procesu Zrychlené Transforamce, si od toho asi něco slibuje a zřejmě to bude to, co nabízí k přijetí. tj. sjednocený slovník a to kvůli pořádku, nikoliv že by chtěl vypadat jako rozumbrada z jakéhokoliv příštího tisíciletí. A protože se k němu putuje "portálem" či-li vstupem bránou apod. a ještě k tomu někdy i ve větším množství, tak se to jmenuje Velký Portál. Portálek může být někdy o něco menší a trochu jiný, ale tam hrozí, že i když máš propustku, nikdy není jisté, že si o narychlo otevřenou díru v plotě neroztrheneš sukýnku. Chápej prosím, smyslem je "udělat pořádek ve vztazích" zde - nahoře - dole - nalevo - napravo - uvnitř atd. atd. Proto na tom taky dělá Janus - Januárius, ten který s chladnou hlavou "přišel udělat pořádek" .... viz. wikina třeba ahoj.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Soma (2010-03-08 12:47:49)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Tak mi Vláďo napiš, o čem mám psát, jak to mám napsat, k čemu to mám připodobnit.
Největším problémem dnešní doby je zahlušenost lidí informacemi, pro které nedohlédnou podstatné, jednoduché, geniální věci pro svou vlastní seberealizaci. Pieta, chápu.
Soma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Vláďa (2010-03-08 11:41:46)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Nostradamus .... až Gabriel - A - podívej se na datum a kdo všechno zrovna dnes slaví

Re: Re: Re: Re: Re: magnetismus-pokračování
Vláďa (2010-03-08 11:38:07)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Somo, je na čase, aby si lidé začali všímat jednotlivých významných a neobvyklých jevů trochu jiným způsobem. Madona palčící olej, nehovoří o tlusté mastné barvě, ale především o důvodech svého pláče. Jistě nemusím připomínat, co se stává na místech, kde skutečná Madona takto promlouvá. Jedná se o pietu a rozhodně nedoporučuji zalehčovat situaci zbytečným tlacháním, neboť se jedná o velmi velmi vážné sdělení.

Re: Re: Re: Re: magnetismus-poklačování
Vláďa (2010-03-08 11:21:59)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Ahoj Somo je vidět, že jsi na špici ... Jasně že se v podstatě putuje ke sjednocení, o tom jsem psal a píšu. Každý se stím setkává na takové úrovni, z jaké je schopen "nejprve alespoň nějak reagovat" a následně dále řešit to, co má řešit. Jinými slovy, bude-li to o lásce, půjdem na to odkudkoliv, bude-li to o náboženství, půjdem na to od něj a té mytlogie ze které vzešlo. Budu-li chtít pokračovat, až do přijatelného finále, musím pro celou společnost představit koncenzus a to takový, který je již připraven. Musíme být schopni se nejprve tudíž sjednotit na pojmech, které jsou zde přijatelnou a srozumitelnou formou zadány. Nezáleží jak dlouho to bude tomu či onomu trvat, nikdo na něj netlačí nepřiměřeným způsobem, jen se vyžaduje, aby měl schopnost zařadit se a pracovat učit se o čem to vlastně celé je. Nikdo po nikom nechce peníze či zdroje ze kterých to "nefunguje". Musí to jít ze srdce a tam se jistě Madona pro mnohé stále ještě nachází, vždyť je to ona kdo dává, to co pod ním nosila. Je je opravdu nesmírně tvrdé a nekompromisní, ale asi to tak musí být, je-li to vyšší vůle. My obyčejní lidé nejsme zatím schopni vnímat principy toho sjednocení, proto to nejsme schopni chápat ihned.

Nejen na tom...
Zdenek (2010-03-08 10:03:38)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
...může NĚCO být, ale i JE...Myslím si, že v článku M. Zelenky jsou velmi přehledně a logicky uspořádány všechny základní (dosud dosažitelné) informace o tom, co se děje nyní až po proklamované datum 21122012...
Je fakt, že již slušné množství lidí vnímá pojem NOVÁ ZEMĚ jako podstatu své lepší budoucnosti...A právě zde autor popisuje, jak jí lze dosáhnout...:-)

Re: Re: Re: magnetismus-poklačování
Soma (2010-03-08 07:43:25)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Zdravím Vláďu,
madona drží v náručí dítě s dospělou tváří muže a vyučuje ho beze slov NIS :-)))
Přeji Ti takovou mon u Lisu, která Tě povede k jednotě Tvého ducha.
Soma

Velmi zajímavé...
Adam (2010-03-08 06:30:27)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
... logické, může na tom něco být.

Re: Re: magnetismus-poklačování
Vláďa (2010-03-07 22:09:17)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Dobrý večer Jaroslave, prosím Tě předem se omlouvám, že se občas pletu do Tvé snahy poradit si s Transformačním tlakem, který Tě nutí přirozené hledat stále řešení. Fakticky makáš a je to dobře určitě, ale narovinu pan Pardál má skutečně pravdu. Ta Transformace je právě v tomto ohledu velmi ošemetná. Dalo by se to vyjádřit asi tak, že Tě to "tvz. Transformační záření" tlačí do neustálého hledání východisek. Ano ono se chce, aby se vysvětlovalo, ale empirická fakta jsou prostě holá realita a tím to zvadlo. To co mají všichni ti bojovníci na mysli, je tvz. NIS (Neodvozená Informační Struktura), chceš-li si to nějak pojmenovat a nikdo ze současných smrtelníků, nemá tuchy, jak to funguje přesně i když se s tím setkali velmi důvěrně. Vodítkem nalezneí pravdy a snad někdy v budoucnu zrealizovatelným ovlivněním téhož je jediné možné řešení v podobě cesty do světa kvantových částic. Proto se tomu také svým způsobem / čisté svědomí :-) / , jelikož fakticky nevíme více než pouze to, co je všeobecně známo a většina to přizná dobrovoně bez mučení, říká Kvantové Vakuum, odkud "to vše" přichází. To transformační jakoby "záření" je generováno od někud ze zdánlivé blízkosti naší Galaxie, kde bylo oznámeno organizátory tohoto procesu, že se tam nachází jeho zdroj a proto do toho mnoho nešťastníků stále plete ten střed galaxie. Zohledňuješ např. stále vyrovnání se do přímky se středem Galaxie. Nezlob se na mne prosím Tě, ale nevím jak to myslíš. Jestli máš na mysli zarovnání všech planet Sluneční soustavy viz. přímka od Slunce včetně Země směrem na Sagitárius alfa, tak je to podle mne mírně řečeno hloupost a to nikoliv jen kvůli tomu gravitačnímu vlivu. Postavení planet v inkriminovanou dobu 2012 o zimním slunovratu nalezneš snadno na internetu, aby jsi se mohl přesvědčit na vlastní oči, že tomu bude prostě jinak.

Re: Re: magnetismus-poklačování
Jiří Kačírek (2010-03-07 16:54:27)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Přesně tak:-).

Re: Re: Přepólování Země
jirkaxman (2010-03-07 16:53:27)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Přepólování Země ale v minulosti trvalo přinejmenším statisíce let. Opravdu si myslíte že by se to teď mohlo stát během několika málo let? Kde jsou tedy důkazy,že se to již děje?

Re: magnetismus-poklačování
Jaroslav Krejčí (2010-03-07 16:44:13)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
V pořádku, pane Pardale. Toto všechno je váš názor a já vám ho neberu. A vyjadřovat se k němu již raději nebudu. Myslím si, že John Major Jenkins i Oliver Reiser jsou uznávaní výzkumníci a jejich závěry by mohly leccos naznačovat. Toť z mé strany vše. Mohl bych se opakovat s tím, jak dlouho ještě můžete v klidu čekat, ale už na to nemám. Opakoval jsem se už mnohokrát.

magnetismus-poklačování
Pardal (2010-03-07 16:22:37)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Jaroslave,
jsem rád, že něco dodáte k magnetismu, nabízím Vám nezištně fakta.
Ješte pár slov k magnetickému poli Země, van Allenovy pásy brzdí letící protony SLUNEČNÍHO VĚTRU z asi 250 km/s na 150 km/s ( tedy částic s nesrovnatelně nižší energií než kosmické záření obecně z kosmu zvláště z aktivních center galaxií). Za Zemí je asi 8 milionů dlouhý chvost magnetického pole způsobený změnou dráhy slunečního větru magnetickým polem Země. Znovu opakuji, že magnetické pole na porvchu Země se řádově zdvojnásobuje od rovníku k pólům. Tedy vliv na naši osobu je dán naší pozicí na povrchu Země. Kosmické vlivy vedoucí k věčně diskutované Transformaci mají působit na CELOU ZEMI. A hlavním zdrojem magnatického pole na povrchu Země , je sama Země. Vnější magnetická pole jsou neptarná, změny magnetického pole na ppovrchu jsou mnohokrát měřeny a kolísají mírně. Odkud sem změny magnetického pole mohou jít?- ze Slunce a to tvoří zlomek zemského magnetismu, jak už jsem ve svém článku psal.
Zemský magnetismus má peridoy přepólování nyní asi 220 000 let, ale bylo období řádově 140-89 mil. let, kdy se nepřepolovával magnetismus.
Dipólový magnetismus klesá a asi za 1000 let bude minimální, zbyde asi 20% dnešního magnetismu. Takže souvislosti s rokem 2012 jsou hodně kalupné až úsměvné.

Krejčí:"Ve skutečnosti neexistovalo nic, co by podle mého názoru bránilo aplikaci tohoto principu na vztah mezi Zemí (jako "protonem") a středem Galaxie (jako zdrojem pole). Nejvíce mne zajímal způsob, jak vzniklo spojení mezi precesní rychlostí protonu (či Země) a vzdáleností od zdroje obklopujícího pole (středu Galaxie). Mohlo by to vysvětlovat skutečnost, že vzdálenost vyjádřená světelnými roky mezi Zemí a středem Galaxie je stejná jako rychlost precese? Precese by se tak jevila jako těsně spojená - přímo a bezprostředně, nikoli prostřednictvím činnosti supervln - s dynamikou vytvářející elektromagnetické pole středu Galaxie"
Realita: ještě že ten "proton" je v uvozovkách. Když to prohlásím za nesmysl, což opravdu je, tak se dozvím, že to bylo v uvozovkách a že to mako jako, takže vlastně nemako.
Ještě dám citaci z článku: "vzdálenost vyjádřená světelnými roky mezi Zemí a středem Galaxie je stejná jako rychlost precese?"
Komentář: Vzdálenost ve světelných rocích 30 000 let je pořád zdálenost, jednotka SI je metr- čili asi 30 000* 3600*24*365,24 metrů . Rychlost precese nevyjadřuje nic. Rychlost je obvodová, to ale musíme znát poloměr. Nebo úhlová rychlost omega , v soustavě SI je v radianech/s, omega = 2*3,14/(26 000*3600*24*365,24) radiánů/s. Prostě shoda o ničem a opravdu s otazníkem.
Co kdybychom řešili jaké magnetické pole na nás působí třeba z monitorů CRT ( staré vakuové televize a monitory PC)?
"Referenční hodnota pro zaměstnance a pro magnetické pole je v intervalu frekvencí 820 Hz - 65 kHz konstantní a rovna 30,7.E-5 T, v intervalu frekvencí 65 kHz - 1MHz klesá a je určena vztahem 2 / f. (Dosadí-li se frekvence f v hertzech, vyjde magnetická indukce v jednotkách tesla.) Pro ostatní osoby je referenční hodnota konstantní intervalu frekvencí 800 Hz - 150 kHz a rovná 6,25.mikro tesla, v intervalu frekvencí 150 kHz - 1MHz pak klesá a je rovná 0,92 / f, kde f je frekvence v hertzech a výsledek opět v jednotkách tesla. "

http://www.hygpraha.cz/odbory.php?ksum=MjI=
vliv magnetického pole na zdraví - hygienická stanice Praha
"Magnetometry s rychlejší odezvou zaznamenají rychlejší změny, v žádném případě se však nezjistily takové, u nichž by časová derivace magnetické indukce přesáhla hodnotu 10 nanotesla za sekundu.
Směrnice komise ICNIRP, kterou v roce 1999 schválila rada Evropy jako směrnici závaznou pro Evropskou unii, stanoví pro pomalu se měnící magnetické pole referenční hodnotu magnetické indukce závislou na frekvenci (tj. na časové derivaci magnetické indukce). Pro frekvenci 1 Hz, která přibližně odpovídá nejrychlejším zjištěným změnám zemského magnetického pole, vychází ze směrnice ICNIRP pro dB/dt hodnota
50 militesla za sekundu
jako nezávadná pro trvalý pobyt obyvatelstva. To je hodnota 5 000 000 větší než největší zjištěné rychlé fluktuace zemského magnetického pole. "



magnetismus
Pardal (2010-03-07 16:20:55)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Jiroxmanne- souhlasím obecně. Den D 21.12.2012 je spekulativní a s magnetismem nesouvisí. Psal jsem to už ve svých článcích zde, je to ale beznadějné.
Jaroslave, sepsal jsem zde pár faktů, které jsou snadno k nalezení na internetu nebo v encyklopedii, ve fyzice, v astronomii.Snad to pár lidem, kteří chtějí mít názory založené na faktech ušetří čas. Nedělám si iluze, že Vás to přesvědčí, leda naštve.
Pokuste se respektovat, že existují i jiné názory na to, co tady prezentujete. Z hlediska magnetismu je článek úplně mimo. Zbytek už raději neřeším.

Galaktická transformace - ach jo...
Krejčí: "elektromagnetickém poli proton vykazuje precesní kolísání, které se velice podobá kolísání Země kolem své osy."
Realita: Nesmysl. Precese protonu je způsobena vnějším magnetickým polem, precese zemské osy je způsobena gravitační silou ( Slunce, Měsíc, planety).

http://www.zdechov.net/jirihajda/projekt_beke/42.htm
Protonový magnetometr, tento článek by to chtělo pročíst, než se začně řešit kosmos a rok 2012.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Bohr%C5%AFv_magneton - Bohrův magneton- magnetické pole má i elektron obíhající kolem jádra. Nu a co? Určitě se nějaká souvislost s 2012 najde. Pokud hledat nějaké analogie s běžným světem, tak precesi mnohem lépe demonstruje roztočený setrvačník ze zdemolovaného autíčka na strvačník...

Krejčí: "Ve větším jej obklopujícím elektromagnetickém poli proton vykazuje precesní kolísání, které se velice podobá kolísání Země kolem své osy. Dočetl jsem se, že rychlost kolísání protonu je přímo úměrná síle jej obklopujícího pole stejně jako ke vzdálenosti protonu od zdroje pole!"

Realita:
omega = gama.B
(omega je) úhlová frekvence precese = (gama je) gyroskopická konstanta * (B je v Tesla) magnetické polegyroskopická konstanta je mnohem vyšší pro elektrony, než pro protony, které mají asi 1836 x větší hmotnost. Vzdálenost protonu od zdroje pole se neřeší, magnetické pole B je bráno v místě působení. Magnetické pole klesá se vzdáleností, čili působení magnetického pole z centra Galaxie na Zemi je nepatrné z center jiných galaxií ještě mnohem menší. Galaktické jádro působí silově prakticky jen gravitačně, a to ještě o
mnoho řádů méně, než gravitačně Slunce na Zemi.
Larmorova precese ( elektron při oběhu kolem jádra) - precese má opačný směr než vnější pole, souvisí s jevem diamagnetismu při vložení do magnetického pole. Frekvence precese nezávisí na směru magnetického pole k magnetickému momentu elektronu.

http://www.osel.cz/index.php?clanek=3074
Částice kosmického záření s těžko představitelnými energiemi jsou s největší pravděpodobností produkovány v těsné blízkosti gigantických černých děr uvnitř galaxií. Směr, ze kterého k Zemi dorazily, totiž často odpovídá právě polohám známých AKTIVNÍCH GALAKTICKÝCH JADER..Schéma činnosti observatoře ukazuje částici kosmického záření, která spustí sekundární spršku tvořenou miliardami částic v atmosféře. Ta je zaznamenána fluorescenčními dalekohledy a dalšími detektory. Kredit – Pierre Auger Observatory
Vysvětlení původu takových částic není ovšem jednoduché. Až doposud byla vyslovena řada teorií. Jedna z nich jako zdroj takových giganticky energetických částic považuje aktivní galaktická jádra. Galaxie s aktivním jádrem má ve svém středu monstrózní černou díru, která doslova hltá veškerý okolní materiál. Ten se řítí dovnitř černé díry a přitom vysílá jak částice s vysokou energií tak i samotné záření.
Krejčí:
"Ve skutečnosti neexistovalo nic, co by podle mého názoru bránilo aplikaci tohoto principu na vztah mezi Zemí (jako "protonem") a středem Galaxie (jako zdrojem pole). "
Realita:
http://www.observatory.cz/news/detail.php?page=&id=302&pda=
Aktivní galaktická jádra mají přibližně B=0,2 Tesla, magnetické pole Země roste od rovníku k pólu z asi 35 mikrotesla na 70 mikrotesla v polárních oblastech. Čili při přeletu letadlem se mění toto magnetické pole třeba na dvojnásobek. A dopad těchto magnetických změn na člověka je vpravdě minimální. Fyzikální jednotky jsou odvozeny
od soustavy SI, magnetické pole klesá se vzdálenosti ( kolem vodiče s proudem), tedy ve vzdálenosti 1 m bude B=0,2T ( aktivní centrum galaxie ,nějaké galaxie a to je hodně dalako, ne centrum naší galaxie) a ve vzdálenosti 1000 km ( milion m) bude 1 000 000 krát slabší, tedy 0,2 mikrotesla, tedy řádu změny na porvchu Země při přesunu pár kilometrů.
A to se nevnucuju s logickým vztahem, že magnetické pole radiálně klesá se ctvercem vzdálenosti jako pole elektrické se vzdáleností od bodového náboje. Obklopukí nás i jiná pole- feritovým magnetem na tabuli ve škole počínaje a konče elektrospotřebiči, nemluvím raději o svářečích, kteří pracují s proudy desítek A. A proud generuje magnetické pole.
Znovu dávám ke zvážení - magnetické pole v centru aktivní galaxie ( což naše nemusí být) je 0,2 T = 200 000 mikro tesla, magnetické pole na povrchu Země je 35-70 mikrotesla ( v Praze naměřeno kolem 48 000 nanotesla, kolísá i během denní doby). Co dodat? Prostě počkat, až bude nalezen zase nějaký jiný problém.

Re: Přepólování Země
Jaroslav Krejčí (2010-03-07 16:18:25)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
"Takže si nemyslím,že by v roce 2012 nebo dokonce v jeden jediný den 21.12.2012 mělo cosi oslabit geomagnetické pole Země,nebo tyto póly dokonce destabilizovat."

Nemyslím si, že to může být tak jisté. Brzy na téma přepólování zde na Gnosis9 vydám článek, kde zmíním varianty, které by mohly přispět k rychlejšímu obratu magnetického pole už do roku 2012. Zatím vás odkazuji na www.howtosurvive2012.com Jsou to stránky Patricka Geryla.

Přepólování Země
jirkaxman (2010-03-07 13:52:21)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Co se týče Geomagnetického přepólování Země. Tak jsem viděl dokument kde zkoumali právě tento fenomén a zjistili,že k tomuto jevu dochází pravidelně a z hlediska "života" planety Země i velice,velice rychle - přibližně během 1.000.000 let. Takže si nemyslím,že by v roce 2012 nebo dokonce v jeden jediný den 21.12.2012 mělo cosi oslabit geomagnetické pole Země,nebo tyto póly dokonce destabilizovat.

Re: Re: Každý člověk touží po svobodě
Soma (2010-03-07 11:31:03)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Zdravím Vás Evo,
Ego nemůže zemřít, ale pokud s ním něco tak otřese, že se myšlenky dokonale zastaví, mluvíme o mystické smrti jako u Ježíše na kříži a je nastartován obrodný proces lidského ducha, který je popsaný zde v článku Transformace v nového člověka. Díky Martinovi K. jsem objevila video, kde je tento proces zdokumentován.
www.youtube
1.cesta ženy: Kundalini rising insige woman
2.cesta muže: Kundalini II
Ti všichni živočichové pak a všechno s tím souvisí.

Celý proces musí vyjít JEDINĚ volně ze života člověka, vyplynout.
Evo ze srdce Vám přeji zrealizování tohoto božského projektu.
S láskou Soma

Dendrologická rada z Dendry
Vláďa (2010-03-07 08:26:19)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Borovice na ně!! To je jediná možnost. http://aktualne.centrum.cz/veda/ Vědci hledali slabiny bolševníku. Nedá se zničit, tvrdí.

Re: Každý člověk touží po svobodě
Vláďa (2010-03-07 07:42:32)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Ahoj Somo, tak to se ti povedlo vyjádřit opravdu velmi přesně. Už dlouho jsem nečetl tak trefné přirovnání.

Re: Každý člověk touží po svobodě
Eva (2010-03-07 00:52:22)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Paní Somo,
první vaší větě asi poněkud nerozumím. Já jsem měla na mysli životy všech tvorů
včetně člověka.
Jinak s tím ovládáním myšlenek souhlasím. Jde ale o to, zdokonalit vlastnosti
své duševní podstaty, která již nepodléhají dvojnosti. K tomu je třeba si uvědomovat
své ego nebo se zatím alespoň pokoušet dokázat jej odpojit, protože již nefunguje konstruktivně, ale naopak ubírá energii. Tím je myšleno získání svobody, které
popisuje článek. Ego však považuje většina lidí za sebe sama, takže chápe
odpojení ega nějak jako svou smrt.

Každý člověk touží po svobodě
Soma (2010-03-06 20:09:26)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Zdravím Evu,
Aby ten druhý zůstal při životě nesmí se dát. Kdyby oba žili od začátku ve vzájemné shodě nemohli by se nic od sebe naučit.
Zde na Zemi se máme naučit ovládat naše myšlenky tak, abychom se stali sebetvořivými.


Eva (2010-03-06 16:09:13)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Při zamýšlení se nad článkem mě napadlo několik věcí.
Nechce-li Bůh nic jiného, než radost a štěstí pro všechny tvory, které obdařil
životem, proč jsou dána taková pravidla, že k tomu aby se mohl jeden udržet
při životě, musí pozřít druhého?
Cítím, že Bůh (nebo třeba i vševesmírná inteligence) nám nabízí pochopení
celého řádu stvoření, který se vyvýjí tam a nazpět v bezčasí.
Zajisté je přitom radost a štěstí hnacím motorem. Naše tužby a vize by však
měly spíše sledovat naše vlastní přizpůsobení se tomuto řádu, který je
samotnou dokonalostí. Každý vývoj nemůže být trvale zakotven v určitém
stavu prožívání ale je a zůstane proměnlivý, přesto, že se jako samostatná
bytost /jednotka/ zbavíme dvojnosti a naše prožívání postoupí na vyšší stupeň.
Logicky vzato, nemůžeme (dle mého optimistického názoru) už požadovat
pouze štěstí, radost nebo vstup do nebe. Pravá radost a štěstí je neustálý
proces zdokonalování.

len tak mimo
? (2010-03-05 22:43:27)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Keď si uvedomíme že o zvrhnutí ruského cára, a prevedení ruskej revolúcie rozhodol bankár Wartburg, na základe informácií o pogromoch ruských rolníkov proti židom a následnom vyslaní a financovaní V. Uljanova (Lenin) a ostatných, ich cesty a prvotných nákladov, Mali hlavne pomstiť pogromy a revolúcia bol len vedlajší produkt tohto cieľa, tak mi vychádza, že masy sa v dejinách, z vlastnej vôle ešte nepresadili. Reálni socializmus, ich po dosiahnutí sebauspokojenia prestal zaujímať, ako že to má byť ich vec, ich prvotný záujem, prestali veriť v ohrozenie, tak urputne pripomínané a definované militaristickým kapitalizmom, pripraveným kdekoľvek a kedykoľvek narušiť rovnovážni stav v spoločnosti vo svoj prospech. Hru na demokraciu ovládajú a za tie desaťročia si je vyšperkovali do detailov. Kapitasti nič nanechávajú náhode, ani náhodu samú!!!!

Re: jen první půlka
Soma (2010-03-05 08:09:17)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Ahoj Míšo,
Ano, je to velice brutální způsob likvidace nastavený proti životu.
Jako třeba Ne kuřte, kouření škodí zdraví, způsobuje rakovinu, zabijí a člověk ve své slepé důvěřivosti a nevědomosti se bojí a říká si Ne budu kouřit, abych Ne byl Nemocný a Ne umřel – obává se – no a čeho jsem se obával, to postihlo mne, a už tu máme dalšího kuřáka, závisláka, nešťastného člověka, příspěvkáře do společné kasy za cenu vlastního zdraví, života.
Stačí dát jen potřebný podnět jako v Obecné škole Ne olizujte zábradlí, aby…….:-)))
Přeji Ti krásné a naplněné dny
Soma

jen první půlka
míša (2010-03-04 18:56:07)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
ahoj, cítím to stejně jako pár dušiček, které se tu ozvaly.. můžu se možná připojit pouze k první půlce - a to jen její části - tj.

"Ať všichni následují cestu Vědomí, cestu Univerzální lásky,
a možná i to "ať" nahradím raději "kéž"

slovo "Ihned" a "Neprodleně" bych nepoužila - neboť vše má své místo a svůj čas, jak pravili mnohem moudřejší než já. Pak také název "psychopaté" je poněkud zavádějící.. kdo to je? každý si pod tím představí něco jiného - na kom pak hněv ulpí? na nemocných? a také "kdo řídí nebo se snaží řídit moji planetu"
to jsem přece i já, kdo řídí svými myšlenkami tuto planetu. a "moji" planetu? tato planeta není naše - máme pouze privilegium ji navštívit a radovat se z jejích darů. Příliš mnoho slov, které neodpovídají míru, lásce, přijetí a odpuštění.

o "odstranění ze Země" už nemluvě - kdo má právo soudit a posuzovat? což tu nemá každý svůj úkol a své místo? kdo určil, že tady tato duše bude, ten ať rozhodne o jejím konci na zemi..

takto bych mohla psát asi mnohem delší "esej", ale věřím, že není třeba.. že už je mnoho takových, kteří ví..

hezký večer nám všem :-)


Re: Re: zadušení sebe sama
Dana V (2010-03-04 15:07:01)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Takoví lidé o životě hodně přemýšlejí, dobře pozorují dění a pociťují nedostatečnost tohoto světa, stojí blízko před konečným rozhodnutím jak s ním do budoucích dní naložit. Nenechat si ho jen proklouznout mezi prsty a nechat si ho utéct. Pokusit se doplnit tuto nedostatečnost tím, čím ho nakonec každý člověk bude muset doplnit k pochopení sebe. Vy uděláte lépe pane Vladimíre, když budete rozvážnější ve svých soudech.
Panu Josefovi S. patří mé poděkování za jeho pěkný a přehledný článek, protože už delší dobu tyto věci nesleduji. Přijde mi efektivnější soustředit se na sebe a okolí, upřednostnit pěkné a tvůrčí věci.
Dana

Re: zadušení sebe sama
Vladimír (2010-03-04 13:44:54)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Rovněž nesouhlasím s celou řadou názorů ve vámi kritizovaném článku.Aleodvodit z toho,že autor je znechucený a zapšklý...? Takoví lidé podle mých zkušeností většinou o příčinách proč je svět takový ( nic moc) jaký je nepřemýšlejí.

Článok
Zoltán (2010-03-03 22:25:12)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Mne sa ten článok páčil. Je dôležité uvedomiť si neduhy našej "civilizácie" a len potom môžeme začať niečo aj meniť...

zadušení sebe sama
bletonius (2010-03-03 13:46:52)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
...nechci polemizovat nad relevantností vámi vypsaných bodů - iracionalit, pouze a jen bych rád podotknul, že na mne z článku mimo několika objektivních pasáží vysloveně čpí Vaše znechucení a zapšknutí nad tímto světem, opravdu bych si Vás nepřál potkat na ulici, jelikož na klasické "dobrý den, jak se máte?" lidé Vašeho typu odpovídají "všechno špatně".........jistě je zde většina, která bude jen přikyvovat a bručet s Vámi, já jen doufám že negativismus, který svým textem šíříte, nedolehne na ty, kterými se obklopuji zase já. Přeji vše dobré, zejména pozitivnější mysl.Pavel

Re: které 3 Marie to jsou
Dana V. (2010-03-03 08:43:18)      Reagovat | nový diskusní příspěvek
Článek: Kdo jsi, Jane?
Zobrazit diskusní příspěvky: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Zdravím bo,
tři Marie pod křížem je jedna žena, ve které je láska sestry, matky, milenky - lásky Boží obsažena.
Nepotkala jsem jí, protože jsem žena potkala jsem muže ve kterém tato láska byla obsažena: láska bratra, otce, milence, vše, co si lze jen představit. Krásu muže,rytíře, člověka.
Přeji Ti něco takového bo
Měj se moc hezky, Bůh Tě provázej
Dana

  Významné dny
  Slunce aktuálně
Slunce aktuálně

Počet dnů bez skvrn:
6 z 69, stav k 10.3. (9%)
2009: 260 z 365 (71%)
2008: 266 z 366 (73%)


Rentgen. záření (stupeň)
  Země aktuálně
Current CO2 level in the atmosphere
Koncentrace CO2


Stav geomagnetického pole
  Významné akce
  Poslední komentáře
» 11.03.2010 16:32:55
Komentář: Pardal
Rok 2012: Stane se tentokrát apokalypsa realitou? (3. část; 1/3) (číst článek)


» 11.03.2010 12:33:12
Komentář: Argo
Bude rok 2010 rokem rozhodujícím? (číst článek)


» 11.03.2010 12:17:01
Komentář: Erik N.
Bude rok 2010 rokem rozhodujícím? (číst článek)


» 11.03.2010 12:12:14
Komentář: Pardal
CHEMTRAILS - Jsme opravdu nedobrovolní účastníci nebezpečných pokusů s počasím a (číst článek)


» 11.03.2010 07:42:31
Komentář: Soma
Mír v lidském srdci (číst článek)


» 11.03.2010 07:30:01
Komentář: Zdenek
Jak poznáme indigové dítě... (číst článek)


  Diskutované články
-> 16.01.2010
Komentáře: 59 | číst vše
Rok 2012: Stane se tentokrát apokalypsa realitou? (2. část) (číst článek)

-> 10.02.2010
Komentáře: 55 | číst vše
Tvary a potvory (číst článek)

-> 10.02.2010
Komentáře: 47 | číst vše
Co dělat, když... (číst článek)

-> 21.02.2010
Komentáře: 41 | číst vše
Rok 2012: Stane se tentokrát apokalypsa realitou? (3. část; 1/3) (číst článek)

-> 24.01.2010
Komentáře: 33 | číst vše
CHEMTRAILS - Jsme opravdu nedobrovolní účastníci nebezpečných pokusů s počasím a klimatem? (číst článek)

Gnosis9.net - Internetový magazín pro ty, kdo hledají poznání.
Hlavní rubriky: Klimatické změny | Ničení Země | Další hrozby | Pomoc přírodě | Spiritualita, apokryfy | Záhady, zajímavosti | Ostatní
Pro články čtenářů je vyhrazena sekce Hledání Světla.
Přebírání článků je možné po předchozí domluvě a pod podmínkou uvedení zdroje (tím se rozumí uvedení jména autora a příslušného odkazu).
Vytvořeno v phpRS.
Webmaster & administrátor: Libor Kukliš (info@gnosis9.net) © 2004 - 2010