|
|
50 nejnovějších komentářů (Hledání Světla a Moudrosti)
Komentář ze dne: 2008-05-14 07:59:31 reagovat | nový komentář Autor: Jirka Vaca Titulek: Dobrý
Článek: Tušení budoucnosti Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Zdravím.
Jdeš dobrým směrem a nejsi ve svém uvažování sám.
Komentář ze dne: 2008-05-11 20:23:12 reagovat | nový komentář Autor: KK Titulek: Re: RADAR
Článek: VÁLKA S RADAREM (nebo příští okupace a válka...?) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Děkuji za krásná a souznějící slova a i já s Vámi souhlasím.
"Kde su Boží bojovníci?!" ptej se národe, ptej se.
Komentář ze dne: 2008-05-11 18:25:46 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: film 10 000 B.C.
Článek: Tabulová hora (4. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
je až podezřele zajímavě zpracované téma. Zkuste ale přestoupit z filmové představy do skutečné reality a tentokráte i s vědecky podloženými důkazy! Odměnou vám bude ještě o něco hlubší vhled "do opět o něco" pravdivější naší historie. Na ČRO Leonardo http://www.rozhlas.cz/zive/#leonardo Lidé v Jižní Americe již před 14 000 lety.
Komentář ze dne: 2008-05-10 18:56:33 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: jejich
Článek: Tabulová hora (4. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
starosti by chtěl někdo také třeba mít. Techtlemechtle ve vesmíru Osel.cz Inu bez sportovního ducha ani pod duchnou není příliš veselo a to jak vidno i ve SZ vesmíru.
Komentář ze dne: 2008-05-10 18:36:28 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Pro
Článek: Tabulová hora (4. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
čerstvými ptačími brky olepené pozorovatele světle zelné "bliknoucí se" záře zazpíval včera v tv " Zpívající detektiv ". Léčba byla úspěšná, pan doktor s tlustými brýlemi a pantoflích měl trpělivost a ostatní zbývající spívající nebyli rovněž k zahození. Do našich domovů se blíží další hejno pěkných snímků a tak bych jedním dechem "pozval" všechny na Invazi a Já legenda. Pojďte směle opravdu se bát a pak se nechat strašit už jen doma pod "duchnou".
Komentář ze dne: 2008-05-10 17:14:40 reagovat | nový komentář Autor: Johanka Titulek: RADAR
Článek: VÁLKA S RADAREM (nebo příští okupace a válka...?) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Díky Karle,
od začátku do konce se to velmi dobře čte. Víte, o čem píšete a bezduché to rozhodně není. Vyjádření k článku? není třeba, souhlasím až na pár posledních vět. Ty se však dají vyjádřit mnoha způsoby..radar? modlit se za Boží vedení národa českého. Zrovna jsem dnes šla kolem sochy na Staromáku, kde jsou opravdová národní hesla: KDOŽ SU BOŽÍ BOJOVNÍCI A ZÁKONA JEHOŽ...aj. Doporučuji přečíst a posílit vnitřní identitu.
S láskou
Johanka
Komentář ze dne: 2008-05-10 11:48:13 reagovat | nový komentář Autor: Mirek Titulek: převážíme tam a zpátky
Článek: Tušení budoucnosti Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Brambory z Izraele, víno z jižní Ameriky, hrušky ze Španělska a z Číny skoro všechno. Brambory máme i naše, víno z Moravy nebo z Francie. Jsou někdy možná o něco dražší, ale převážení zboží sem a tam po celém světě nehodlám podporovat. Ale ani to nepřeháním, aby kvůli mě (nedej bože) někdo v Africe nepřišel o živobytí a o život. Soběstačnost je moc dobrá věc, ať už rodinná, v obci, kraji, zemi, světadílu.
Komentář ze dne: 2008-05-10 08:48:07 reagovat | nový komentář Autor: Radek Titulek: Myslím, že to je nereálné
Článek: Tušení budoucnosti Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Myslím, že by to bohužel jiné asi být nemohlo. Každá civilizace začne časem pohodlnět. Člověk je bytost, která svoji inteligencí hledá způsob jak si zjednodušit a zefektivnit svůj život (způsob obživy aj.). Příčinou je obvykle růst populace, ale taky snaha hledání pohodlí. Tímto je vše nastartováno k současné situaci. Čas pak hraje zásadní roli.
Vědomé korigování našeho vývoje, si myslím, je nad síly lidské bytosti. (Korigace obvykle vede k diktatorstvi.) Jediný možný způsob jak by se dalo teoreticky docílit dlouhodobé rovnováhy je udržet inteligenci na úrovni zvířat. Muselo by se žít jen pro jídlo, dále dovolit přirozeným predátorům vč. nemocem snižovat počet bytostí na planetě a take nehledat žádné způsoby jak něco zdokonalit či vylepšit.
Neřekl bych, že v teto dimenzi, je to reálné.
P.S. Člověk hledá ve svém zivotě nerovnováhu a hledá ji rád. Právě ta nerovnováha způsobuje, že člověk cítí, že žije.
Komentář ze dne: 2008-05-10 07:30:05 reagovat | nový komentář Autor: Jaroslav Škývara Titulek: Re: A třeba
Článek: Tušení budoucnosti Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Zdravím,
s ČEZem máš samozřejmě pravdu. Nízkoenergetickou společností jsem měl však namysli něco víc, než pouze dodávku elektriky. Energie jako ekvivalent pro měření činnosti. Je úděsné kolik energie spotřebováváme díky chybně nastavenému systému na běžné činnosti.
Obstarání potravy, zábavy, zajištění nepotřebných věcí, dopravy čehokoliv kamkoliv. To pomíjím zvyšování rychlosti všeho např. toku informací a následnýn nedostatkem si tuto informaci prožít, zařadit.
Návrat k regionální organizaci života, získávání základních potřeb z místa žití. Společenskou obnovu stýkání mezi sousedy při společné práci. Návrat k rozvíjení lidského ducha a ne lidských potřeb.
Celosvětový systém nemůžeme my obyčejní lidé nastavit znovu. Není to přepínač a do své podoby se chybně vyvíjel desítky let. Co můžeme, chceme-li přežít je vybudovat si společně s ostatními sousedy místo pro život, které v následujících změnách má šanci přetrvat a následně pokračovat v životu dle nových pravidel.
Má to samozřejmě platnost spíše při globálním zhroucení systému či kombinace změn života na planetě a zhroucení systému. Pokud by se stalo, že matka Země se rozhodne otřepat z lidského šílenství, je věcí přežití hlavně štěstí nebo chceš - li vůle Bohů:-).
Hezký den
Komentář ze dne: 2008-05-09 21:18:01 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: A třeba
Článek: Tušení budoucnosti Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
energetické závody a jejich šíť. Mám několik hektarů, které jsou díky energetickým závodům plně znehodnoceny! Stavět a nebo jinak podnikat se tam nedá, jelikož jsou tam dráty vysokého napětí a nebo jiného nižšího vedení. O produkty ze zemědělství nikdo defacto nestojí a založit zde lesy je také nemožné. Přijdou a co se jim z jejich hlediska vedení drátů nezdá si libovolně a "preventivně" skácí kdykoliv se jim zachce. Jsou ve cháněné krajinné oblasti kde "státní"ochranářské firmě vadí kde co, hlavně ale asi lidé co zde vůbec ještě žijí , ale betonové sloupy sahající včetně mikrovlného záření až bůh ví kam jí nevadí! Daně z toho platit musíme a energii nám všem zdražují nekontrolovatelně kdykoliv se jim zlíbí. Ptám se tedy. Je zde poctivá soutěž ve společnosti, kterou zde dosavadní politické strany chtějí budovat? Asi ne. Výdělek dnes už soukromé nadnárodní firmy podsouvají co by "zájem celé společnosti" i když ze všech jejich aktivit nemá téměř žádný spotřebitel elektřiny této země užitek ba naopak! Šikovně se oddělili právě také i z těchto důvodů od menších rozvodných závodů, aby do budoucna tento problém řešit nemuseli. Jak je to možné? Volíme snad špatně? Nemělo by se už konečně cosi začít proti tomu dělat? Takže tyto problémy Jaroslave bych k tomu Tvému volání přiřadil rovněž. Je pravdou, že jsme téměř neustále vazalové nerovného systému občan volič versus nadnárodní firma jenž má pod palcem státní moc, ale vinu si neseme sami, nikdy jsme za svoji osobní svobodu nebyli ochotni inteligentním způsobem bojovat. Nyní když je ta možnost si tzv. zvolit , volíme podle ceny rohlíku a ne podle mravnosti ve vztahu k ostatním obyvatelům Země a to je defacto ten hlavní problém tohoto současného světa. Proto je naprosto nutné, aby se tento do globalizace uzamčený svět mohl definitivně poučit, že cesta přehlížení i těch nejmenších a zdánlivě bezmocných tj. obyčejných lidí, je i jejich cestou do záhuby.
Komentář ze dne: 2008-05-08 10:41:15 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: oba
Článek: Tabulová hora (3. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
najdete na ScienceWeek.cz a v "češtině". Jedná se o komunikaci s mezimozkem a je nutno pochopit, že na občasně rozkolísaný stav během procesu má vliv řada ještě i dalších téměř "nepostřehnutelných" faktorů, při kterých je rovno-váha vracena velmi opatrně a tedy bohužel pomaleji, než by bylo někdy žádoucí do vyrovnaného stavu. Nezoufejte čtěte a odpoledne nespěte , to platí zejména pro čtenáře článku v pořadí druhém také na ideje.cz
Komentář ze dne: 2008-05-08 10:18:01 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: rada do deště
Článek: Tabulová hora (3. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Na KŘÍDLA je nejlepší "husí sádlo". Koho tato informace dostatečně nepovzbudila má ještě jednu možnost a to jít si hned jak to bude možné přečíst dva docela aktuální články. Na Digihttp://digiweb.cz/ pod názvem článku - Na deprese pomáhá strava bohatá na tryptofan - se skrývá přesvědčivě a stručně vysvětlený důvod proč tak a ne jinak a pak je tu ještě dnes další neméně důležitý http://www.sciam.com/ s informací pro další nové opeřence, kteří mají poslední dobou problém s nadváhou / spojenou s Transformací /. Pro uklidnění bývalých kuřáků "zejména beze jména" - po nějaké době se situace sama uvede do původního stavu až dojde alespoň k bezpečnému odbourání poptávky mozku do ustupujícího stavu. Odstraníteli i další s tím spojené projevy máte vyhráno a můžete jít zase na plovárnu nebo do "řeky" kam libo! Takže běžte a čtěte - Proč spotřebuje mozek tolik energie - takže opět zas a znovu stručně a náznakem se mějte opět o něco lépe.
Komentář ze dne: 2008-05-07 14:55:51 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: zákony
Článek: Ľudské slovo v súkolesí vesmírnych zákonitostí Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Cituji : A žiadna energia sa nestráca! Práve naopak, zhromažďuje sa a vytvára energetické zhluky na základe ďalšieho fyzikálneho zákona - Zákona rovnorodosti. Rovnaké priťahuje rovnaké!
Komentář : Já zákon "stejnorodosti" neznám. A nerozumím tomu shromažďování energie.
Filosofie článku je to dobrá, na co tam potřebujeme fyzikální zákony?
Komentář ze dne: 2008-05-04 21:16:48 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Milanovi
Článek: Ľudské slovo v súkolesí vesmírnych zákonitostí Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Pěkný článek Milane početl jsem si. Měj se fajnově.
Komentář ze dne: 2008-05-01 10:15:03 reagovat | nový komentář Autor: Markétka Titulek: Obrázek Lorda Melchizedeka
Článek: Lord Melchizedek: Znovusjednocení částí duše (aktivace) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
http://hadisila.blog.cz/0805/lord-melchizedek
Komentář ze dne: 2008-04-30 20:23:27 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Evropský unikát
Článek: Tabulová hora (3. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
My o voze a archeologové o Stolové hoře. Nález který by jsme do "záhadologického slovníčku nové doby" mohli vepsat třeba hned. Přesvěčte se sami. Týden.cz - Archeologové hlásí objev století u Žlutic na Karlovarsku.
Komentář ze dne: 2008-04-29 18:50:07 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: ke trojce
Článek: Tabulová hora (2. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Čarování nebo logika? Vřele doporučuji přečíst dnešní článek na Českém rozhlase. Báječný předkrm k 3. dílu Tabulové hory.
Komentář ze dne: 2008-04-29 13:28:40 reagovat | nový komentář Autor: šona Titulek: cukr
Článek: Slabá vůle kuřáka? Ne! Silná chemie v tabáku! Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Co se týká dětí, tak to mi mnohem více vadí cukr, než tabákový kouř. Jenže ona většina rodilých nekuřáků i abstinujících kuřáků je právě na cukru, takže není nikoho, kdo by vztyčoval varovný prst. Asi se do toho budu muset pustit sama.
Komentář ze dne: 2008-04-29 08:51:15 reagovat | nový komentář Autor: Šárí Titulek: Martine,
Článek: Slabá vůle kuřáka? Ne! Silná chemie v tabáku! Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
o šamanismu nevíš vůbec nic. To, co tu o něm píšeš, jsou převážně nesmysly, založené na nevědomosti a účelovém zkreslení.
Šaman mimochodem nemusí k tabáku v životě ani čuchnout, k tomu, aby se někdo stal šamanem, není tabák vůbec třeba.
Obávám se, že už dokážeš vidět svět okolo sebe jen skrze svůj podivný antikuřácký stihomam. A myslím si, že takový přístup nijak nepřispěje ke skutečnému omezení kuřáctví.
Komentář ze dne: 2008-04-28 22:37:30 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Re: Re: Re: trpasličí planta Eris ?
Článek: Tabulová hora (2. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Ještě jednou díky za další komentář. Vždy, když se v rozhovoru dostanu na tzv. podezírání vědců z "úmyslného" zatajování, vzpomenu si na seriál o záhadách s panem Arturem C. Clarkem - pro mne vždy "pána s parapletem", jak to tehdy v jednom z dílů co nejpoctivěji vzkázal lidem . Až jednou vědci "cosi důležitého jako je třeba inteligentní život ve vesmíru objeví" bude taková událost, která okamžitě několikrát oběhne celý svět a nikdo nebude mít sebemenší šanci něco takového utajit. Po jeho nedávném skonu s dojetím si říkám, že megazáblesk z vesmíru ze souhvězdí našeho Pastýře dozajista určitě byl "vyjádřením pocty" tomuto velikému a odvážnému muži s paraplíčkem a skvělou a plodnou fantazií. A jako by náš Hospodář hospodařil i v tomto ohledu a zároveň poslal tímto zdravici i k 60. letému výročí dalšího neméně slavného milovníka vesmíru pana Karla Anděla, po kterém byl pojmenován "nejvýznamnější" kráter na Měsíci v lidských soudobých dějinách, neboť kratičká věta "Orel přistál" se ozvala právě odtud.
Komentář ze dne: 2008-04-28 21:36:06 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: Re: Re: trpasličí planta Eris ?
Článek: Tabulová hora (2. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
No právě. Taky jsem proti šíření informací, že se na nás odkudsi cosi řítí a někdo to zatajuje. To jsou zprávy typu: Z Ostravy se na Prahu nekordinovaně řítí Pendolino s jidelním vozem. Realita : Při posunování vagonů s dřívím v 50x vzdálenějším Vladivostoku se nekoordinovaně sesypalo několik březových polen do sněhu a jedno leželo nasměrované na Prahu.
Planety za Neptunem podle dosavadních názorů nejsou. Trpasličí planeka Eris se může na nějaký čas dostat kousek blíže k nám, než Pluto. No a co?.
Planetek je spousta - přes 50 000 je jich očíslovaných. Exoplanet je asi 300 známo, nejmenší asi 3-4x vetší, než Země a jsou daleko.
Pohlcování menších galaxií naší galaxií neznamená nějaké akutní ohrožení života na Zemi, jen o tom teď zrovna víme více.
Komentář ze dne: 2008-04-28 19:01:44 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Základy hologramu - CEZ OKNO
Článek: Tabulová hora (2. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Ve čtvrtém díle si na "Tabuli" připravíme cestovní Cibuli a dáme si něco málo o / zeleném vidění / světa a jiných informacích nás neustále obklopujících. Protřepeme svěšená křídla tvůrců a zopakujeme si magii. Takže opakování z alchymie a pravdivé mytologie - jak jinak než tak - a tak.
Komentář ze dne: 2008-04-28 17:27:59 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Re: trpasličí planta Eris ?
Článek: Tabulová hora (2. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Zdravím Vás a díky za přínosný komentář pane Pardál. Odpověďět na dotaz odkud planeta s několika měsíci letí se pokusím jen odkazem na články, jenž jsou po internetu v posledních letech šířeny zřejmě v rámci akce jedna bába povídala, jelikož už několikrát se očekávaný přílet "storprocentních balvanů" z vesmíru zatím naštěstí neuskutečnil. Nechci nikoho urazit, proto nebudu jmenovitě ukazovat na stránky, kde se to podobnými a /neověřitelnými/ mírně řečeno hloupostmi jenom hemží. Já to uvádím protože se neustále podsouvá vědcům a astronomům jakési blíže neurčené zatajování důležitých a zásadních objevů ohlědně znemožnění šíření paniky apod. Na "jméně nezáleží" je mnou míněna skutečnost pouze v tomto případě tedy. Pakliže by opavdu k nám něco podobného kvačilo ať už z Kupierova pásu či Oortova mračna a byli jsme jako obyčejné obyvatelstvo z toku informací jaksi takticky vynecháni, tak by to bylo vážně mrzuté a na jméně vesmírného projektilu by fakt už doslova nezáleželo.... V článku reaguji především na možné souvislosti s proroctvími, která nás o něčem podobném mají snahu informovat. Něco podobného se tedy asi později fakticky může odehrát, ale je třeba se o to zajímat jaksi vědečtěji, tedy ověřitelněji a lidem kteří to mají tzv. na starosti tj. astronomům a ostatním vědcům, je prostě třeba věřit. Opravdu není možné donekonečna zaplavovat internet neustálými hrozbami odkudkoli , jelikož by se mohlo fakticky jednou stát i to, že půjde-li jednou třeba fakt do tuhého, nikdo na opravdové varování a snahu na základě akutní nutnosti přeskupit rychle třeba obyvatelstvo a zdraoje tam a tam, už nikdo nebude reagovat. Jsem zastáncem jakéhosi pomyslného sjednocení všech informací ohledně mytologií a jejich prorockých prohlášení rozesetých za ta dlouhá staletí po tomto světě tak, aby bylo jednou možné si finální a pravdivou odpověď tak říkajíc v klidu převzít od skutečného konstruktéra našich maličkostí. Co se týče doopravdy "nakopnuté" hvězdy řítící se směrem od středu Galaxie s velikou pravděpodobností z Velkého Magellanova mračna, tak na www.astro.cz se o tom lze dočist více, ale četl jsem už více poznatků, jen si hned nevybavuji všechny. S pozdravem Vláďa
Komentář ze dne: 2008-04-28 14:34:46 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: trpasličí planta Eris ?
Článek: Tabulová hora (2. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Vláďo, na jméně záleží, protože podle něj se dá najít. Existuje trpasličí planeta Eris.
Eris obíhá kolem Slunce jednou za 566 let po vysoce eliptické dráze. Při svém oběhu se k Slunci může dostat až jen na vzdálenost 38 AU (AU = astronomická jednotka), čas od času je tak Zemi blíže než její konkurent Pluto (doba oběhu asi 250let, vzdálenost 39,5 ± 9,8 AU). Její měsíc Dysnomia má průměr 150 km a obíhá planetku po téměř kruhové dráze o poloměru 37 tisíc km jednou za 16 dní ( podle http://technet.idnes.cz/dalsi-rana-pro-pluto-na-titul-planeta-uz-asi-nikdy-nedosahne-pqs-/tec_vesmir.asp?c=A070703_212750_tec_vesmir_vse)
Podle Wikipedie( Eris trpasličí planeta) průměř 2400- 3000 km, jeden měsíc, nebližší vzdálenost od Slunce podle Wiki je 34 atronomických jednotek ( čili 34 x dál než Země-Slunce), oběžná doba 557 let, sklon k ekliptice 44°.
Planeta je podle definice velké těleso obíhající kolem Slunce, které vyčistí svojí gravitací dráhu kolem, což trpasličí planeta Eris není. A ni Pluto není planeta.
Takže odkud ta planeta letí a jak se jmenuje?
Komentář ze dne: 2008-04-25 08:41:58 reagovat | nový komentář Autor: Čtenář Titulek: Re: Re: Re: pokus o dialog
Článek: Je Kult 2012 cestou do záhuby lidského rodu nebo cesta naděje? Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
A proč to berete zpět pane? Necháte se poučovat všeználkem, který jako první nazval váš článek "panfletem", tedy nikoliv správně "pamfletem" (ve smyslu správnosti slova)? A nyní, když si sám musel nastudovat, co to slovo vlastně znamená si dovoluje vás poučovat, aniž by si všimnul, že to byl právě trapně on, který tohle slovo zkomolil. Jemu to žinantní není a vám by mělo??!!
Komentář ze dne: 2008-04-24 15:23:05 reagovat | nový komentář Autor: Mirek Titulek: jak zvládat iluze
Článek: Seminář: Léčení ran na duši - zvládání velkých iluzí Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
jak zvládat velké iluze - konečně pořádné téma! :-)))
(to myslím vážně)
Komentář ze dne: 2008-04-21 12:08:02 reagovat | nový komentář Autor: Nepodstatné, prostě čtenář Titulek: Diskuse
Článek: Je Kult 2012 cestou do záhuby lidského rodu nebo cesta naděje? Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Nejsem ani námořník, horolezec, vědec, terminátor, válečný hrdina, výzkumník, polárník, cestovatel, egyptolog, knihovník, ba nemám ani kontaktů na Hradě, v Bílém domě či na Mount Everestu. Jsem "jen obyčejný" člověk, hledající. Myslím, že důležité jsou informace, ať jsou jakékoliv, protože pokud člověk použije svůj vlastní rozum, ze získaných informací si závěr udělá sám. Co se týče vět autora stran vydělávání na zmíněných informacích, různých guru apod. (související odstavec článku), myslím, že autor to zde vyjádřil naprosto trefně. K tomu není co dodat - snad jen - všimněte si, jak někteří jedinci (obecně vzato) bezhlavě až útočně hájí tu "svoji jedinečnou" pravdu. Jak je jim nanejvýš nepříjemné, když někdo použije vlastní rozum a řekne něco jiného. Odkud vzali tihle lidé právo nazývat svůj názor "pravdou" a názor jiného "nepravdou"? Dal jim to právo snad Bůh? Nebo Elvis Presley nebo Standa Blábol? Jde snad zde o prosazení "vlastní pravdy" alespoň u těch, kteří nemají, nechtějí mít či nedokážou projevit vlastní myšlenku? Kam až tihle lidé (opět obecně vzato) jsou ochotni zajít? Pozor přátelé, pozor-historie.
Jak jsem řekl, jsem pouze hledající a když už jsem znaven dnešními různými "potyčkami", vždy opět rád nahlédnu do krásné Sekorovy knížky "Brouk Pytlík", či zhlédnu nějakou pasáž z Mrazíka - příkladně tu, kdy Nastěnka říká: "Já se k tobě Ivánku nehodím, ..........."
Hezký den
čtenář, hledající
Komentář ze dne: 2008-04-18 14:48:04 reagovat | nový komentář Autor: Karel Kříž Titulek: Re: Kde lze podepsat petici
Článek: Trubte na poplach, trubte na poplach...! Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Ano na stránkách www.nezakladnam.cz a také na www.nenasili.cz a mnoha dalších, či osobně na připravovaných besedách v různých městech v naší zemi, program těchto besed-kampaní proti radaru najdete na hlavní stránce "nezakladnam". Dokonce si petici můžete vytisknout a pomoci s dalšími podpisy, svých přátel a známých a pak ji poslat. Také je jedna petice (speciální) na stránkách českého "greeanpeace" s dopisem americkému kongresu, což také velmi pomůže!
Dodávám svou prosbu na všechny souznějící lidské duše. Pomozte, ještě to vážně jde, trocha času z vašeho života nikomu neubude, pokud pomůže této věci.
Hned vzápětí nás totiž čeká i nebezpečná "Lisabonská smlouva"!!! Pokud se toto povede, vše nabere lepší směr i sílu s pomocí o které se nám ještě nesnilo.
Komentář ze dne: 2008-04-18 12:17:00 reagovat | nový komentář Autor: Pavel M Titulek:
Článek: Křesťanství Svatého Grálu Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Přináším radostnou zprávu,
český překlad Parzivala existuje.
Parzival
Wolfram von Eschenbach
překlad Jindřich Pokorný
Aula 2000
ISBN 80-90 26 67-7-0
Komentář ze dne: 2008-04-18 10:26:09 reagovat | nový komentář Autor: Mirek Titulek: Kde lze podepsat petici
Článek: Trubte na poplach, trubte na poplach...! Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Kde lze podepsat petici za referendum:
http://www.nezakladnam.cz/cs/13_kde-podepsat
Komentář ze dne: 2008-04-17 23:47:09 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: Zbytky gama záblesku
Článek: Temná hmota a temná energie ve vesmíru - potřebujeme vědu nebo víru. Nebo obojí. Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3487
Paní Hromadová píše jeden dobrý článek za druhým.
Hubble Space Telescope vyfotografoval 7. dubna slábnoucí optický protějšek gigantického gama záblesku GRB, který k nám přiletěl 19. března ráno ze vzdálenosti 7,5 miliardy sv.l. (tj. polovina cesty zpět k Velkému třesku). Na chvíli tato jediná explodující hvězda zazářila téměř tak jasně jako 10 miliónů galaxií.
Dlouhé záblesky jsou zřejmě důsledkem tzv. „hypernovy“ – obrovské exploze velmi hmotné hvězdy (možná o hmotnosti až 50 Sluncí). Přitom během okamžiku dojde ke zhroucení jádra hypernovy na černou díru za současného vyzáření obrovského množství energie ve formě tenkého paprsku. Ale ani ty nejodvážnější fyzikální modely nedokážou zcela vysvětlit tak ohromné množství vyzáření energie během pouhých zlomků sekundy. Jednou z možností je koncentrování energie při explozi do výkonného „plamenometu“, který směřuje přímo k Zemi.
Komentář : Nerozumím tomu jak se může vpodstatě kulové těleso hvězdy vyzářit tak úzce směrovaný a vysoce energetický paprsek. Jaké síly mohou hvězdu k tomuto vysoce neptavděpodnému ději dohnat?
Komentář ze dne: 2008-04-15 08:58:34 reagovat | nový komentář Autor: THOTH Titulek: Bohužel Ježíš je pouze smyšlená postava
Článek: Bůh je Ďábel Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Bohužel Ježíš je pouze smyšlená postava, románový hrdina jimž židé začali svůj boj o celosvětovou nadvládu.
Tento národ je ostudou lidstva a svojí militantní politikou zesměšňuje vaše křesťanské hodnoty.
Hledejte skutečnou pravdu a nebuďte pouze ovce v rukou NWO.
HTTP://ZEITGEISTMOVIE.COM
Komentář ze dne: 2008-04-14 21:15:23 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: Exoplaneta blízká Zemi
Článek: Temná hmota a temná energie ve vesmíru - potřebujeme vědu nebo víru. Nebo obojí. Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Kamenných planet vhodných pro život může být ve vesmíru víc, než si myslíme
Kamenných ( terestrických) exoplanet v Mléčné dráze je zřejmě víc, než se čekalo- dokládá to teplené záření prachu z doby jejich vzniku srážkou menších těles. Toto záření má délku kasi 24 mikrometrů. Hvězd, které mají kamenné planety může být 20-60%.
Možnost setkání s mimozemskou civilizací zůstává těžce omezena prostorem a časem.
Pátrání po dvojčeti planety Země: najdeme ho brzy v okolí malého červeného trpaslíka?
V souhvězdí Lva, pouhých 30 světelných let daleko od nás, se jim podařilo lokalizovat extrasolární planetu jen o polovinu větší než Země o hmotnosti asi 5x větší. Prošlo to asi i zprávami TV Prima a je to prima.
Komentář ze dne: 2008-04-14 08:02:16 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: Re: nic ve zlém
Článek: Buňky versus kondenzátory Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Místa s koncentrovanou kosmickou energií existují i u nás na mnoha místech.Lidé tam křepčí hodiny s mincemi v rukou kolem herních automatů. Předmětem výzkumu je, jak tam působí kosmická energie na lidi s kovovými předměty ( náušnice, piersingy, kyčelní kloubní náhrahy, titanové implantáty zubů a amalgamvé blomby).
Komentář ze dne: 2008-04-13 16:18:21 reagovat | nový komentář Autor: Mirek Titulek: nic ve zlém
Článek: Buňky versus kondenzátory Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Nic ve zlém, ale větší nesmysly už asi vymyslet nejde.
Komentář ze dne: 2008-04-10 10:09:32 reagovat | nový komentář Autor: Zdenek Titulek: Re:
Článek: Vražda na kríži nebola spasením! Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
klidně mějte gnosis ráda nadále, vážená čtenářko...gnosis za nic nemůže, gnosis prostě dává prostor veškerým názorům veškerých lidiček, kteří se zde chtějí prezentovat, a to, uznejte, je v úplném pořádku...
...jinak Židé samozřejmě panbíčka nezabili...dokonce byli Vyvolení, ale nedělali, co dělat měli a proto si na svůj národ naložili tak těžkou karmu...a je zajímavé sledovat, že jejich špičky (myslím ekonomické...) se z toho stále nechtějí poučit...
Komentář ze dne: 2008-04-10 09:11:38 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Re: smlouvu upekli
Článek: 7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
ale ještě jim "nestojí" a vo tom to jest. Chci-li shromažďovat s "Ježíšem", shromažďuji možnost, jak neporušit zákon postavený na jeho zvěsti lidstvu. Nezabiješ .... až po atd. Zásada tedy zní: "nebudu dráždit hada bosou nohou, ale nechám ho přelézt přes cestu". Má-li kdosi kousek rozumu, může si uvědomit, že s tím nesouhlasí defacto nikdo s našich vyspělejších sousedů. To je jak známo holým faktem. Lidově řečeno vše závisí "opět zas a znovu" na nás, zda-li budeme nedočkaví, jako jsme co by národ byli vždy. To bylo naším odvěkým problémem. Kdo si počkal na vyrovnání tedy na spravedlnost, nebyl vydán! Kdo má schopnost "rozhlédnutí se kolem sebe", může vidět mnoho příkladů jejichš následky si neseme až dodnes.
Komentář ze dne: 2008-04-10 08:18:28 reagovat | nový komentář Autor: ? Titulek: smlouvu upekli
Článek: 7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
http://www.zvedavec.org/komentare_2518.htm
Komentář ze dne: 2008-04-06 20:41:16 reagovat | nový komentář Autor: Karel Kříž Titulek: přijedeme, a co vy ostatní?
Článek: 7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Jestliže budete společně hájit věc svobody, jež je věnem lidské přirozenosti,
kdo vás přemůže?
(J. A. Komenský )
Přijedeme a podpoříme vás. Tento čin by měl být výzvou pro každého pravého muže, jenž čerpá z darů této země. Mysleme na své děti a jejich děti.
Živ buď národa posvěcený Bohu, a neumírej!
Muži tvoji ať jsou bez počtu.
(J. A. Komenský )
Národe ČESKÝ A MORAVSKÝ probuď se, jde o budoucnost, která by měla být s námi, ne bez nás, jak to prezentuje naše vláda!!!
Ó, Čechové nesvorní, klevetní, svárliví.
(J. A. Komenský )
Je třeba se spojit, sjednotit, hledejme co nás spojuje a ne co rozděluje. Zde nelze hrát na závody, kdo bude první, pouze jednotní a svorní můžeme změnit tuto zem, tuto vládu, naší budoucnost!!!
Komentář ze dne: 2008-04-05 18:32:10 reagovat | nový komentář Autor: Pardal Titulek: organické látky ve vesmíru
Článek: Temná hmota a temná energie ve vesmíru - potřebujeme vědu nebo víru. Nebo obojí. Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
http://www.osel.cz/index.php?zprava=664
Stopy soptění na konci křídy ve vulkanických bublinách ukazují, že vymírání na konci křídy před 65 mil. roky mohlo být způsobeno masivními vyvřelinami v Indii ( Dekkánské trapy). Do ovzduší se uvolnily sloučeniny síry a chlóru. Vymírání na konci křídy se přičítá převážně chicxulubskému kráteru. Zpráva je z počátku dubna, ale psalo se tom i dříve,
třeba http://www.osel.cz/index.php?clanek=3064.
Snažil jsem se k článku o Temné hmotě najít nějaký věrohodný graf ukazující vymírání druhů během asi 500 mil. let. A našel jsem ho až teď přímo na
http://gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2005030015
-Masové vymírání druhů se periodicky opakuje- je to článek v sekci Dávné katastrofy uvedený už roku 2005 a je tam přesvědčivý graf s s periodou 62 mil. let.
Dále na http://www.scienceworld.cz/sw.nsf/ID/A75AF224DA24179AC125741B005C691F
V souhvězdí Střelce byla objevena molekula podobná aminokyselinám ( jsou tam jmenovány organické molekuly -kyselina octová, ethanol, ethylenglykol)
Na http://technet.idnes.cz/ se uvádí :
Objevena první organická molekula za hranicemi Sluneční soustavy - jde o methan a dále tam byly objeveny vodní páry. Jde o první exoplanetu s
organickými látkami objevenými Hubbleovým vesmírným dalekohledem. Planeta HD 189733b se nalézá 63 světelných let daleko od nás v souhvězdí Lištičky.
Na http://www.osel.cz/index.php?zprava=656
se uvádí : Šestý největší měsíc Saturnu Enceladus - Při průletu velikým oblakem plynů, které unikaly z jižního pólu Enceladu vyšlo na jevo, že jde o vodní páru, oxid uhličitý a nečekaně vysokých obsah celé řady organických látek, jako je například propan. Nové objevy sondy Cassini dále zvyšují naději, že by na Enceladu mohly být příhodné podmínky pro jednoduchý život a možná i nějaké jednoduché organismy.
( zdroj :NewScientist 26.3.2008, Wikipedia)
S organickými látkami ve vesmíru se prostě roztrhl pytel. Nadšení pro možné momozemšťany bych mírnil. Jenom na Zemi s dostatkem kapalné vody trvalo asi 2 milirdy let, než se život trochu vyhrabal z plenek. (A prý k tomu byly třeba sloučeniny molybdemu pro bakterie, které vyrábí kyslík).
Život je možná ve vesmíru častější, než jsme si mysleli. Z toho neplyne nejspíš nic, protože překonání vzdáleností mnoha světelných let je asi technicky
nemožné ( rychlosti světla nemůže těleso o nějaké klidové hmotnosti dosáhnout). A důvod k takovémuto cestování nechápu.
Komentář ze dne: 2008-04-05 15:03:13 reagovat | nový komentář Autor: ? Titulek:
Článek: Vražda na kríži nebola spasením! Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
gnosis9.net jsem měla docela ráda, nevím, co se s Vámi stalo?? Co to je za hloupé články: židi nám zabili pánbíčka. To tady opravdu chybělo. Asi byste měli víc číst a míň psát.
Komentář ze dne: 2008-04-05 14:50:26 reagovat | nový komentář Autor: ? Titulek:
Článek: Jesť, alebo nejesť mäso? Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Milý Milane Šupo, s takovými středověkými pověrami si honem rychle Šupajděte zpátky na Slovensko.
Komentář ze dne: 2008-04-05 01:05:02 reagovat | nový komentář Autor: Gheorghe Titulek: Re: ou ou "Rejly"!
Článek: 7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Promiň, Vláďo, ale nerozumím tomu, co mi chceš svými slovy sdělit. Můžeš to napsat trochu polopaticky? Proč si mám nasadit brýle? O jaké moje přiblblý filmy se jedná? Jseš snad příznivcem radaru? Nerozumím tvým slovům.
Komentář ze dne: 2008-04-05 01:04:38 reagovat | nový komentář Autor: Gheorghe Titulek: Re: ou ou "Rejly"!
Článek: 7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Promiň, Vláďo, ale nerozumím tomu, co mi chceš svými slovy sdělit. Můžeš to napsat trochu polopaticky? Proč si mám nasadit brýle? O jaké moje přiblblý filmy se jedná? Jseš snad příznivcem radaru? Nerozumím tvým slovům.
Komentář ze dne: 2008-04-04 16:16:56 reagovat | nový komentář Autor: Radek Titulek: Re: Dnešní obchodování
Článek: Gladiátorské zápasy súčasnosti - boj o prežitie (dnešné obchodovanie) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Do určité úrovně lze s Vámi souhlasit. Současný tržní systém je založený na ziskávání finančních prostředků. Na druhou stranu přináší věci, které potřebujeme k životu jako potraviny či lékařskou péči aj. Ale převážná část produktů tvoří věci, které k životu nepotřebujeme. A ty jsou obvykle ty nejvýnosnější a mnohdy taky často poptávané! Bohužel mnohé produkty se stávají v "současné době" potřebnými. Podobně jako když starší pán potřebuje např. berle či kardiostimulátor, které za mlada nepotřeboval a v dřívějších dobách by zemřel dříve, čímž by se přirozeným způsobem korigovalo množství populace na Zemi.
Když budeme staří, budeme si stěžovat, že nám bolí klouby, že máme problémy s pamětí, chůzi či jiné? A budeme tím pádem zatrpklí a zahořklí? Komu budeme dávat vinu za problémy spojené se stářím? Z pohledu věřícího člověka by se možná nějaký "nejvyšší viník" našel, ale každý člověk a každá věc je dítětem božím. Tzn. máme útočit na to, co stvořil ten nejvyšší?
Dříve byly věci skutečné jiné, z mnoha mnoha pohledů lepší, ale především díky tomu, že populace nedosahovala takových čísel jak dnes. I tělo onemocní, je-li škodlivých bakterií příliš velké množství. Na začátku je všechno obvykle krásné, ale na konci už to obvykle skřípe.
Jinak zodpovědnost je na každém z nás a ne jen na Světových Vládách či jiných organizacích. Mnozí z nich jen zneužívají situace, ale mnozí z nich tzv. zneužíváním situace ve svůj prospěch pomáhají i jiným.
Vše je tak, jak mělo být. Vše jen odráží stav převážné části lidstva na Zemi.
P.S. Počet obézních ve vyspělých zemích i v ČR roste. Tak proč raději neomezit nákupy a jíst střídmě? Výrobcům by se pak nevyplatilo tolik dodávat do zemí, kde lidé jsou ochotni platit za tak velké množství potravin a nadbytečná produkce by tak možna směřovala do míst, kde to skutečně potřebují. Vše je jen na nás a co si vzájemně umožníme!
Komentář ze dne: 2008-04-03 22:10:54 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: ou ou "Rejly"!
Článek: 7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Nasaď si brejle a pojď se zeptat lidí zde, jestli s tím souhlasí. Co Ti odpoví většina? Že nechce válku ani radar ani ty tvoje přiblblý filmy o falešně oduševnělých inteligentech, jak se snaží lézt do zadnice za každou cenu fiktivní svobodě, protože svobodu si nadělíme pouze vírou v existenci Boha a nikoliv vírou v toho, kdo káže vodu a pije už dokonce kofolu s rumem.
Komentář ze dne: 2008-04-03 17:11:42 reagovat | nový komentář Autor: M.Šupa Titulek: Odpoveď...
Článek: Nebezpečenstvo rozumového štúdia Biblie Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Vážený pán Škývara.
Vo svojom článku nehorím, že jediná Pravda pochádza iba z Biblie. Práve naopak. Ten, kto naozaj vnikol do hlbokého obsahu Biblie, dokáže rozpoznať tie isté, nemenné a večné pravdy aj v „inom šate“, čiže v iných náboženstvách.
V určitých zlomových historických epochách bolo totiž ľuďom v rôznych geografických oblastiach sprostredkovávané poznanie Pravdy vo forme, dokonale prispôsobenej ich vtedajšej duchovnej zrelosti a chápavosti.
Žiaľ to, čo píšete o Biblii, urobili ľudia aj s inými cennými duchovnými spismi. Nielen že ich do určitej miery pozmenili a upravili, ale čo je ešte horšie, ten zbytok, ktorý zostal, je vykladaný úplne pokrivene a nesprávne.
Syn Najvyššieho, žijúci pred 2000 rokmi, keďže mal možnosť spoznať „kvalitu“ ľudského materiálu, jasnozrivo predpokladal, ako v ďalekej budúcnosti ľudia pokrivia i jeho vlastné učenie. Aby však tisíce dobrých ľudí v tejto dobe nemuselo byť stratených, pretože bude znovu zakalená, pokrivená zarúbaná cesta k Pravde, práve z tohto dôvodu vyslovil jedno nesmierne vážne a veľké zasľúbenie: „Keď príde on, Duch Pravdy, uvedie vás do plnej Pravdy. On ma oslávi, lebo z môjho vezme a zvestuje vám“.
A vskutku: Pánom Ježišom zvestovaný Duch Pravdy naozaj prišiel, aby ľuďom opäť priniesol čisté a neskalené Slovo, ktoré vlastnoručne spísal, aby viac nemohlo byť pokrivené a prekrútené. Tomu, kto je čistého srdca a úprimne túži po Pravde, tomu sa nemôže stať, že by na toto posledné záchranné lano nenarazil.
Komentář ze dne: 2008-03-31 18:22:03 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Pravidelný program
Článek: Sírius A B - C (12. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
na táboře pionýrů. Budíček vstávání česání hledání ztraceného Pravítka. V žáru slunečního svitu zaleskne se záře, kdepak máme asi toho žháře? To se rozumí, že je celý rozumný a označí místo v trávě předem. Sluneční brýle s úvéčkem s sebou doporučení očního lékaře jednoho z šesti a půl milionu, například z Olomouce. Syrečky jsou nejlepší k pivu, takže pěnové přístoje nechat raději doma, nebudou třeba.
Komentář ze dne: 2008-03-31 10:32:04 reagovat | nový komentář Autor: Vláďa Titulek: Když brabenec
Článek: Sírius A B - C (12. díl) Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
leptá pupenec, kouká na to naštvanec, jak je to asi možné. Koho už mravenčení se...., pardon bere, ten (si) přečte dnešní Science World a leptající "kyselinu" také najde i ve vesmíru. Je jí tam až nad míru, takže jí lze spatřit, ale je nutné jak se patří zaostřit na každý "článek".
Komentář ze dne: 2008-03-31 08:45:18 reagovat | nový komentář Autor: Jaroslav Škývara Titulek: jen bible
Článek: Nebezpečenstvo rozumového štúdia Biblie Zobrazit komentáře: tento jednotlivě | tento v kontextu | přehled
Napsal jste:
Lebo skutočná Pravda je iba jedna jediná, nemenná, večná a dokonalá. To, čo sa mení, je iba vonkajšia forma, ktorou je ľuďom sprostredkovávaná, v zohľadnení ich momentálnej duchovnej zrelosti. No a v tejto novej forme ju boli schopní rozpoznať iba tí, ktorí prostredníctvom citu prenikli až k pochopeniu jej jadra a najvnútornejšej podstaty.
....................................................................
Mám to chápat, tak, že jediná pravda přichází z bible?
Z knihy tisíckrát přepisované, nesprávně překládané a upravované církevními koncily?
|
|
Anketa
Souhlasíte s výstavbou americké radarové základny v ČR?
Ano (350 hl.)
Ne (1299 hl.)
Celkový počet hlasů: 1649
|